Dagen dag

idag har det hänt en del. imorse kom jag på att jag hade engelska glosor som jag inte hade pluggat på. jag och becka satt och råpluggade på bussen till skolan. när man kommer fram får man reda på att ingen har gjort glosorna, så man var inte ensam.
på bilden så var det som vanligt. lars blir sur på att man har glömt grejerna hemma. fuck him!!
sen på engelskan gick det hyffsat på glosförhöret. resten av lektionen tittade vi på 3 filmer om rosa parks, i have a dream-talet och en rival-film.
på lunchen hade jag och matilda en picknick på en brygga. där satt vi och hade kul! :P
på ea:n på eftermiddagen var lite annorlunda. jag och matilda "försöke" plugga lite men det gick väl så där...

imorrn kommer inte matilda vara i skolan (D':). jag får klara mig utan henne helt enkelt.

puss och kram på er alla // Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0